Huisregels en kwaliteitseisen | Klussersvinden.nl

Huisregels

Om je aan te sluiten bij klussersvinden.nl verwachten wij dat je enkele van onze huisregels opvolgt om ervoor te zorgen dat de juiste kwaliteit en service wordt aangeboden.

Via klussersvinden heb je vrijheid en flexibiliteit als het gaat om het aannemen van opdrachten. Echter verwachten wij wel dat je akkoord gaat met onze huisregels, zowel online als offline. Om ervoor te zorgen dat je als vakman de juiste service en kwaliteit aanbiedt.

Hierom hebben wij enkele huisregels opgesteld. Iedere vakman gaat bij aanmelding akkoord met de onderstaande huisregels, bij (herhaaldelijke) klachten kan het leiden tot verwijdering van dit platform.

r

Houd je aan de gemaakte afspraken

Zorg ervoor dat je na overeenkomst je houdt aan de gemaakte afspraken. Kom altijd opdagen en wees op tijd. Lever het werk op binnen de afgesproken termijn en voer het werk uit naar behoren. Wees respectvol naar de klant en wees als klant respectvol naar de vakman toe.

r

Wees duidelijk in je communicatie

Communicatie is de sleutel tot succes. Consumenten en bedrijven willen duidelijkheid en zekerheid, ze doen immers een grote investering door jou in te huren. Zorg er dus voor dat je vanaf het begin duidelijk bent in het werk wat je op gaat leveren en zorg ervoor dat het eindresultaat dit reflecteert. Wees duidelijk over het proces en de oplevering zodat de klant niet voor verassingen komt te staan.

r

Lever goed werk

Wij verwachten niks minder van de vakmannen die zijn aangesloten op klussersvinden.nl. Hoge kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel en als vakman wil je niet anders dan kwaliteit afleveren. Neem geen opdrachten aan die je niet kunt uitvoeren, maak het werk netjes af en laat vooral een consument (de opdrachtgever) niet zitten midden in de uitvoering.

r

Handel klachten netjes af

Er kan altijd iets mis gaan waardoor er een klacht ontstaat. Handel deze altijd zo netjes mogelijk af. Communiceer met je klant en kom samen tot een oplossing die voor beide partijen werkt. Komen jullie er niet samen uit kan je ons altijd een mailtje sturen of even bellen voor wat advies. Bij herhaaldelijke klachten doen wij onderzoek naar jou als ondernemer, dit kan resulteren tot verwijdering van het platform.